2014. november 28., péntek

SZÜNET?!

Drága olvasóim és idetévedt idegenek.

Igen, a címből jól kivehető a lényeg.
Először is a bocsánatot kérek amiért több mint egy hónapig nem hoztam új fejezetet. Nos ennek több oka is van, legfőbb ok az iskola. Még a fél év sem múlt el, de már kivagyok és ez miatt se ihletem, se kedvem nincs az íráshoz. Múltkor olvastam egy olyan idézetet, hogy 'Az ihlet a lusta írók kifogása!-Lőrincz L. László'. Nos igen, bevallom lusta is vagyok, de a legfőbb problémám az ötlet hiány!

A lényeg az lenne, hogy a blogok amiket jelenleg vezetek mindegyiken szünetet jelentek be. A szünet végét nem tudom. Lehet, hogy 1 hónap, talán 3 hónap...esetleg fél év. Kitudja, lehet, hogy 1 év is lesz belőle. Tényleg nem tudom.

És még egy fontos dolog. Szeretném ha ötleteket adnátok TI olvasók, hogy nektek mi tetszene. Ha irtok itt megjegyzést, esetleg e-mailt az ötleteitekről azt nagyon megköszönném. Természetesen nem azt kérem, hogy ti írjátok meg helyettem, csak hogy írjátok le két-három mondatban az ötletet. Pl. Lenának és Lukenak legyen egy vak randijuk amit a srácok szerveztek nekik, hogy jobban összebarátkozzanak
Valahogy így kérem, és ismétlem AKÁRHOL írhattok!!

Elérhetőségek:

Facebook 2
Twitter 2
Google+

E-mail: lena.a.d2014@gmail.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése