2014. november 23., vasárnap

Liebster Award #2

Nagyon szépen köszönöm a a második dijamat Stoessel Martina-nak!:)
Szabályok:


Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!
Magamról:
1. Természet védő vagyok.
2. Imádom a 80-as évek zenéit.
3. Retro őrült vagyok.
4. I'm rocker.
5. Kedvenc színem a fekete és a zöld.
6. Néha hajnalig fent vagyok, csak azért mert olvasok.
7. Álmaim városa Louisiana és Sydney.
8. Lena Meyer-Landrut a kedvenc énekesnőm.
9. Imádom az akció, sci-fi és kaland filmeket.
10. Szeretek sétálni.
11. Nagyon várom a téli szünetet.

Martina kérdései:

1. Mióta írsz blogot?
2014. 01.10.
2. Hány blogod van?
6 blogom van, és 3 közös...szóval 9 :DD
3. Hány könyvet olvastál ki?
Sokat.
4. Kedvenc versed?
Amit az egyik barátommal találtunk ki.
5. Kedvenc íród?
Blogos: Azy
Könyvet kiadott: Leiner Laura
6. Kedvenc színész?
Rachel McAdams.
7. Utált személy?
Selena Gomez.
8. Kedvenc blog?
Angyal az éjben, Egy Elirt Telefonszám, Hello Mr.Hemmings
9. 1D vagy Justin Bieber?
1D.
10. Kedvenc 1D tag?
Louis Tomlinson *Q*
11. Kedvenc énekes?
Lena Meyer-Landrut és Demi Lovato.

Kérdéseim (Martinától lopom őket):
1. Mióta írsz blogot?
2. Hány blogod van?
3. Hány könyvet olvastál ki?
4. Kedvenc versed?
5. Kedvenc íród?
6. Kedvenc színész?
7. Utált személy?
8. Kedvenc blog?
9. 1D vagy Justin Bieber?
10. Kedvenc 1D tag?
11. Kedvenc énekes?

Akinek küldöm:

Tanyasi Álom
Hello Mr. Hemmings

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Gratulálok a díjhoz és köszönöm, hogy tovább adtad nekem, ám igazán megleptél... ebben a bejegyzésben nem csak egy, hanem két blogom is szereplem, ami igazán megdöbbentő! ♥ Köszönöm, hogy az Egy Elírt Telefonszámot kedvenc blogjaid közé soroltad. Én ezt nem érdemlem meg. :')
    Még egyszer köszi, bár nem tudom, hogy mikor teszem ki, de kiteszem... :)
    Ölel, Redy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Én is köszönöm, és Redy ne mondd ezt mert megérdemled! Hallod? Megérdemled:) Ha én mondom akkor az úgy van:D
      Puszi, Lena A.D

      Törlés