2014. november 4., kedd

Liebster Award #1

Az Australian Idiots című blog megkapta az első díját, amit nagyon szépen köszönök Nóra Wolf-nak! :)


Szabályok:
Írd ki kitől van!
Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!

Magamról:

1. Fogalmam sincs, hogy mit írjak ide magamról.
2. Sokak szerint titokzatos vagyok.
3. Van egy rossz szokásom, tűrök és hallgatok.
4. Szeretem az életem.
5. Imádok utazni.
6. Ha valami gondom van lelkileg, akkor azt leírom a blogomba.
7. Imádok rajzolni és festeni, több 'alkotásom' is van.
8. Mostanában rászoktam a rock, punk, metál zenékre, de még mindig szeretem a pop-ot.
9. Sokat olvasok.
10. Kritizálom magam.
11. Nem vagyok társasági lény.

Nora kérdései:

1. Melyik sztárt utálod a leginkább?
Egyiket sem utálom, csak némely celeb személyisége nem egyezik az enyémmel és ezért kissé unszimpatikus.
2. Ki a kedvenc énekesed-énekesnőd?
Talán John Legend és Lena Meyer-Landrut. 
3. Ki a kedvenc íród?
Valószínűleg Leiner Laura.
4. Ha lehetne egy kívánságod, mi lenne az?
Hadd kezdjek új életet. 
5. Ki a leghelyesebb fiú/férfi a sztárvilágban?
Luke Hemmings és Louis Tomlinson.
6. 1D vagy 5SOS?
Fogós kérdés, de a 1D-t sokkal előbb ismertem meg, és hozzájuk nagyobb kívánságaim vannak mint a 5SOS-hoz...szóval 1D. 
7. Mi a kedvenc telefonmárkád?
Alcatel
8. Vámpirnaplók vagy Teen Wolf?
Egyiket se nézem.
9. Kedvenc dalod?
Red Hot Chili Pepper - Californation
10. Mióta blogolsz?
2014.01.10.
11. Mi inspirál, hogy blogolni kezdj?
Az egyik barátnőm könyörögte ki, hogy kezdjünk blogot, és azóta naponta jönnek az ötletek. 

Kérdéseim: 

1. Melyik a kedvenc blogod?
2. Horror vagy vígjáték?
3. Kedvenc együttes?
4. Álmaid városa?
5. Életcél?
6. Hányadikos vagy?
7. Bírod az alkoholt?
8. Kedvenc ünnep?
9. Melyik az a szó, amit legtöbbet használsz?
10. Melyik könyvet olvastad el utoljára?
11. Olvastad már a blogom? (:DD)

Akiknek küldöm: 
Egy Elírt Telefonszám

És még azoknak akik ezt végig olvasták. Szóval, hajrá olvasók :)

2 megjegyzés:

  1. Mikor lesz új rész? :) Amúgy nagyon tetszik a történet és kíváncsi vagyok a folytatásra! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :) Fogalmam sincs :DD lehet h csütörtökön...ha nem, akkor szomton :)) Örülök, hogy tetszik! :) Igyszem :)

      Törlés