2014. szeptember 4., csütörtök

1.fejezet

Megálltak előttünk, nekem csak intettek majd az ázsiai fiú Joe-hoz fordult, aki csak meredt rá.
-Joe, nem úgy volt hogy ma nekem fejezed be a tetkómat?-kérdezte idegesen a srác. A tetováló sóhajtott egyet majd ismét ráemelte tekintetét.
-A csajjal előbb megbeszéltem, te meg csak gyorsan elmentél hogy nem tudtam mondani hogy hányra gyere!-'szidta le' a srácot. A mögötte álló srác velem együtt próbálta visszatartani a nevetését. Persze nekem azért elég fura volt hogy három hímnemű áll körülöttem én pedig melltartóban vagyok. Kipirult arccal az atlétám után nyúltam és a mellkasomra tettem. A szőke hajú srác minden mozdulatomat követte. Majd szeme megakadt az atlétámon amin a 'Ramones' logója volt.
-Bírod a Ramones-t?-kérdezte halkan, mivel Joe és a másik srác épp valamin dumáltak.
-Ja..te is?-kérdeztem vissza. Bólintott egyet. Ezután csöndben voltunk, és vártuk hogy befejezzék a traccs partit. Mikor végre befejezték a kreol bőrű srác fújtatva leült és rám meredt.
-Mivan?!-kérdeztem furán nézve rá.
-Örülj, előbb lesz tetkód!-mondta még mindig engem nézve. Én csak vállat vontam, majd Joe felé fordítottam a fejem épp a feketét töltötte a 'szerkentyűbe'. Felém fordult, majd rámutatott az atlétámra, jelezve hogy tegyem le, mert ő nem fizeti az 10 évi mosást, csak mert a festék nem fog kijönni belőle. Szemforgatva visszatettem oda ahonnan elvettem. A két srác szeme rögtön megakadt mellkasomon, a kreol bőrű pedig egy perverz mosolyra húzta száját. Megforgattam szemeimet majd figyelmemet a tetováló tű felé fordítottam, ami éppen akkor ért hozzá a bőrömhöz. Számat összeszorítottam a fájdalomtól. Eleresztettem egy sóhajt majd lehunytam szemeimet.
-Mi az? Csak nem fáj?-kérdezte némi gúnnyal a hangjában. Szúrósan rápillantottam majd megszólalt.
-Most nagyon szépen megkérlek hogy fogd be azt a lepcses szádat, vagy kitépem a nyelved! Így is elég szar napom van, erre jössz te és még jobban elbaszod!-mondtam minél idegesebben. Erre csak elkerekedett szemmel bámult rám, majd a haverjára. Visszafordítottam a fejem, és vártam hogy Joe befejezze.

***

Amint Joe befejezte, lefényképezte és már mehettem is. Mosolyogva megköszöntem és átadtam a pénzt. Amikor az ajtón mentem ki, hallottam ahogy a kreol bőrű azt mondja, hogy 'Na végre!'. Nem nagyon izgatott, szóval csak lazán elindultam a kijárat felé. Mosolyogva elköszöntem a csajtól aki eligazított, majd kiléptem a az ajtón. A gördeszkám felé vettem az irányt, amit a falnak döntöttem. Elvettem, ráálltam és épp indulni akartam amikor egy kéz a jobb csuklómhoz kapott. Kicsit megijedtem, és ennek köszönhetően majdnem elestem. Hátraforditottam a fejem és megpillantottam a kék szemű, piercing-es srácot. Igy jóval
magasabb volt mint én.
-Mit akarsz?-kérdeztem idegesen.
-Legalább a neved áruld el.....-engedett felém egy szerény mosolyt. Azt hittem elröhögöm magam, engem nem lehet ilyen könnyen megvenni.
-Hé figyelj....ha annyira tudni akarod hogy ki vagyok, akkor telj be annyival hogy Lena. Engem nem lehet ilyen könnyen elcsábítani! Tudom mi a célod, de nem, nem vagyok ribanc..... minden férfi benyalizik aztán meg csak úgy eldobják a nőket! Na ebből nem kapsz!-és bemutattam neki a gyönyörűséges középső ujjam. Csak megrökönyödve állt ott előttem, majd egy mély levegőt véve szólásra nyitottam ajkait.
-Semmi ilyen szándékom nincs....nem minden férfi ilyen!-és megint mosolygott. Úristen, hogy tud valaki ennyit mosolyogni? Még ilyen helyzetben is....
Elrántottam a kezem, majd csapot-papot otthagyva elindultam a parkba. Nem akartam haza menni. Úgyse tudnék ott mit csinálni.... tehát az úti cél: a park.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése